flytt

Är inne på sista veckan på jobbet nu. Känns helt sjukt att jag redan jobbat fyra veckor, har gått helt sjukt fort, men det skall helt klart bli skönt att dra om en vecka. Flyttar ju på fredag, fast paps kommer ner på torsdag så att vi kan börja så fort jag slutat jobbet. Jobbar nämligen fredag med, så snälla pappa städar medans jag är på jobbet :)
Sen är det lite tänkt att jag ska gå på kent och thåström på slottskogsvallen på fredagskvällen, men då måste jag nog hitta någon att sova hos (nej, inte hitta så) för hem kommer jag inte.

Men men, nu skall jag återgå till packningen, imorgon jobbar jag 7-14 och 18-21, så någon packning lär det inte hinnas med efter det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0