blablabla...

Idag har jag gjort två saker: jobba och sovit. I den ordningen. Somnade vid tre och vaknade högst förvirrad ståendes mitt på golvet kl 04.11. Sen somnade jag igen vid fem och vaknade av klockan halv 7. inte så nice måste jag erkänna.
Sen jobbade jag. ganska slappt idag så det var också nice.

Kom på att jag totalt har glömt att skriva att jag har fått reda på var jag skall bo när jag åker till mexico (om två och en halv vecka)! Jag skall tydligen bo hemma hos en Señora Estrada, och tydligen (enligt coordinatorn i mexico) har jag tur, för hennes hus ligger mitt emellan universitetet och "centrum" i mexico city. Vilket ju känns jävligt gött eftersom jag hört om studenter som fått bostad på andra sidan "centrum" och fått pendla i två-tre timmar enkel väg...


En liten del av Ciudad de Mexico...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0