si, hablo español...

Shit, har precis kommit tillbaka från min första spanskalektion och det var ju minst sagt intressant. Det var några där som kunde ganska bra spanska, men några som inte hade fattat att det fanns en nybörjarklass också och därmed anmält sig till denna istället. Puckon. Jag var såklart bäst ;)

Nu ska jag skriva en inköpslista tills imorgon då vi ska åka och storhandla. Och jag känner verkligen hur roligt det här är för er att läsa... Lutar ju åt att bloggen kommer att bli världens sömnpiller. Men frukta icke, jag smider lite lätt på ett inlägg med rubriken "the haunted made me do it", så man vet aldrig, någon gång mellan här och evigheten kanske det dyker upp och livar upp bloggen lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0