Pluggojobbpluggojobb...

Nu ska jag snart svicha ner till uni och ha min andra föreläsning i political corruption. Har dock inte läst allt vi skulle till idag, för jesus vad mycket det var! Har inte så mycket kvar dock men mitt i läsandet ringde dom från jobbet och gav mig 10 nätter fram till början av april. Vilket betyder att jag kommer kunna tjäna lite pengar. Men också att jag inte kommer ha nåt liv fram tills april. Visste inte om jag skulle bli glad eller ledsen och beslöt mig därför för att lägga ned pluggandet för dagen. (hehe jag vet, bra resonerat...)

Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och sen slänga i mig lite mat, kan ju inte komma smutsig och hungrig till fina staffans föreläsningar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0