"I will pineapple you all night baby"

Nu har jag gjort det. jag har bytt blogg. Droppen var liksom när far min berättade att han lagt upp den som favorit på den allmäna datorn på hans jobb. Jag pallar inte att mina föräldrar läser det jag skriver. Vilket har resulterat i att jag inte skrivit något på länge. Det blir nämligen inte mycket kvar att skriva om när jag mamma-censurerat...

Men nu till andra saker. Jag sitter hemma hos Betsy&Coffe tillsammans med John och Kajsalove. Jag har sovit ytterst lite i natt och jobbat idag. Alltså är jag ganska trött. Vi gick tex till ICA nyss och jag fnissade okontrollerat hela vägen dit. But it's all good. 'couse I'm having so much fun! Betsybabe är easy target som vanligt och pratar konstant om att stoppa upp saker i rumpan. Inte nödvändigtvis hennes egen dock. Nu sjunger hon we shall overcome. Coffe losar nämligen i NHL08 mot john. Kajsa akompanjerar med tom&jerry-kex dans. Det är roligt här. Me like alot.

Återigen pratar betts om rumpor. Rättare sagt sjunger smack that... While on the ass subject kan jag tillägga att när hon såg min nya iPod (som jag skall återkomma till) så sa hon "It's big, it's black and It's not going up your ass!" Och nu känner jag att det är dags att prata lite om min nya iPod nu. Jag fick den i fredags. Min älskade morbror var nämligen i Houston och köpte den till mig. Den är så fin! Den är stor och svart och... hehe. Nä men den är jättefin. Betsy kallade den för min love of my life. Jag höll med. Tills jag insåg hur deprimerande det lät. Men jag älskar den. Jag ska bara lära mig hur man gör om filmer till mp4-format. Sen ska jag sitta i ett hörn och pilla på den resten av mitt liv. hehe.

Nu ska jag fortsätta mobba betsybabe, det är så roligt! Hon pratade precis om att bli duschad i dinosauriesats nämligen. haha. Undrar vad freud skulle säga om det. Jag återkommer imorgon efter min spanskalektion (!)

pusspuss


Kommentarer
Postat av: E

Plötsligt kände jag mig lite så där smutsig, my soul needs salvation *hallelujah* ;)

2008-02-25 @ 12:50:46
URL: http://eyesopen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0