Sista listan för kvällen...

Nu är det snart dags för mig att packa ihop och dra hemåt. Men innan jag gör det så ska jag lägga upp min sista lista för natten och möjligtvis någonsin här på bloggen. Den här listan är lite mer speciell än dom andra eftersom den här är helt sjukt personlig. Den erbjuder er en alldeles speciell chans till en glimt in i mitt liv. En chans att äntligen, äntligen få svar på det ni alltid undrat om mig. Det är nämligen mina 25 mest spelade låtarna på iTunes :)

1. Townes Van Zandt - If I Needed You

2. Joan Armatrading - The Weakness In Me

3. Nick Cave and the Bad Seeds - Into My Arms

4. Leonard Cohen -  I'm Your Man

5. Damien Rice - Cannonball

6. Pink - Dear Mr. President

7. Billie The Vision and the Dancers - So You Want Me to Bleed

8. The Ditty Bops - Sister Kate

9. Tracy Chapman - Say Hallelujah

10. Iron and Wine - Naked As We Came

11. Nick Cave - People Just Aint No good

12. Band of Horses - No ones gonna love you

13. The Gossip - Your Mangled Heart

14. The Gossip - Listen Up!

15 Leonard Cohen - In My Secret Life

16. The Gossip - Standing In the Way of Control

17. Janis Joplin - Piece of My Heart

18. The Gossip - Holy Water

19. The Gossip - Dark Lines

20. The Gossip - Keeping You Alive

21. Plain White T's - Hey There Delilah

22. The Gossip - Fire with Fire

23. The Gossip - Jealous Girls

24. The Gossip - Coal To Diamonds

25. Imperiet - I Hennes Sovrum


Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av tusen kronor!

Hoppas du får en fin dag!

2008-04-15 @ 06:23:10
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Bets & Coff

and this is one of the manymany reasons for why your loved by us :)

2008-04-15 @ 09:43:59
URL: http://eyesopen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0