Natt igen :)

Haha, nu ni! nu jobbar Ingrid Anna Helena Falk minsann natt igen! Och för att fira detta högtidliga tillfälle under vilket jag med all säkerhet kommer spendera större delen av tiden framför datorn så inför jag här LIST-NATTEN! Jag tänker alltså, istället för mina vanliga inlägg göra listor. Ni vet, sådana där som ständigt cirkulerar på bloggar runt om i sverige. Den första listan jag tänkte ge mig på har jag snott från den å så fina jennies blogg.

8 SAKER OM DIG SJÄLV
1. är du singel? Jupp
2. är du lycklig? oftast
3. är du ledsen? ibland
4. är du enda barnet? nope, har min storasyster.
5. är du uttråkad? Oh yes!
6. är du tuff? Oh, no
7. är du ensam? Ibland
8. är dina föräldrar fortfarande gifta? Japp.

8 SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Hoppet är det sista som sviker
2. har du någon gång blivit sårad? eh, ja. dum fråga.
3. har du någon gång haft mer än en person på en natt? Om haft betyder vad jag tror det betyder så ja.
4. har du gillat någon utan att berätta det för den personen? ja
5. har du kysst någon de senaste två veckorna? nej.
6. har du haft en hemlig beundrare? hur ska jag kunna veta det?
7. är du kär? nope
8. vill du gifta dig när du blir stor? Ja, fast inte förrän min syster får gifta sig med vem hon vill.

10 TVÅ ALTERNATIV
1. kärlek eller vänskap? båda?
2. hår eller ögon? Jag har hellre ögon än päls.
3. katter eller hundar? Katter
4. Några få bästa vänner eller många vänner? Några få
5. tv eller internet? internet
6. coca eller pepsi? cola
7. utekväll eller hemmakväll? oj, vad fan, både ock fast inte samtidigt.
8. pengar eller lycka? kan man inte ha båda?
9. dag eller natt? natt
10. msn eller mobil? mobil.

10 "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påkommen när du försökt smita hemifrån? inte som jag kommer ihåg med med tanke på allt jag gjorde när jag var yngre så måste det ju hänt!
2. brutit ett ben? nope näver
3. gjort något du ångrat? självklart
4. hoppat bungee jump? hallå, this bitch has got a brain!
5. ljugit för någon? såklart
6. ätit en hel tårta? never
7. gjort bort dig offentligt? haha absolut.
8. velat bli tillsammans med ditt ex igen? kan ha hänt, ja.
9. gråtit när ett husdjur dog? Ja
10. velat försvinna? Oh yes. senast när jag var på sushi-dejt...

8 SENASTE
1. telefonsamtalet du gjorde? ringde min älskade kusin jenny nyss.
2. telefonsamtelet du fick? Hon ringde tillbaka
3. personen du var med? var med betydandes hade sex med eller var med betydandes umgicks med? Jaja, antingen K. eller oscar, beroende på då.
4. roligaste grejen som hänt? Gais-hammarby 2-0
5. du skrev till på msn? Fredrik
6. du kommenterade? kajsa?
7. du kramade? betsy eller coffe
8. du tillbringade natten med? Jag tycker om att sova själv thank you very much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0