Madrid

Fick ett infall alldeles nyss och gick in på ryanairs hemsida för att kolla om det fanns några billiga flyg nånstans. bara på skoj liksom. Det slutade med att jag och syster åker till Madrid den 16-20e juni! Ska bli skönt att få några semesterdagar innan jag börjar jobba och kul att hänga lite med systern innan jag drar till mexico :)
Fast nu får jag leva på vatten och bröd (eller ja, jag har nog knappt råd med bröd ens) resten av månaden, men det är det värt!

image17

Nu ska jag snart dra till jobbet igen. blir nog ett inlägg eller två eller sju inatt med.
puss på er

Kommentarer
Postat av: bets

oh va härligt :) satt med innan idag och drömnde mig bort men du vet hurdan Coffe är hahaha helt omöjlig :)! Hoppas natten blir lugn och skön, love

2008-04-05 @ 19:41:17
URL: http://eyesopen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0