Lista nummer 4

Ok så eftersom jag inte vill se de två sista avsnitten av den sista säsongen av Queer As Folk eftersom jag vet hur det slutar och inte vill att det är så det ska sluta så tänker jag göra en lista till. bara för att jag är så otroligt uttråkad liksom...

FEM SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? Lite kanske, fast jag är ganska nöjd som det är...
2. Skulle du vilja väga mer? Nej.
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Det beror väl på!
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Inte en kändis för att det är en kändis, men om typ Ewan McGregor , Jonathan Rhys Meyers eller Christian Bale (Jag är för evigt formad av Velvet Goldmine) eller nån annan pudding svängde förbi stallvägen och föreslog ett ligg eller två skulle jag ju inte tacka nej...
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? Oh yes!


TIO KAN

1. Kan du röra på öronen? Nope
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? helt klart
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Absolut
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Det kan jag helt klart. Fast inte om det är någon annan i närheten ;)
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja det kan jag. Fast ingen tror på mig när jag säger att jag är nykter...
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln?
9. Kan du suga? Gud vilken snuskig fråga. (Klart jag kan.)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja, men det tar emot!


FEMTON HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Tusen gånger
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Tusen gånger
3. Har du syskon? Ja, Karin Sigrid Linnea Falk heter hon...
4. Har du någonsin haft sex med någon? Det har hänt
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Klart
6. Har du varit full den här månaden? Nej. Tråkigt nog.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Allt uttråkar mig just nu.
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? Nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? öh, ja.
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Öh, ja
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Klart
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Det har hänt, ja
14. Har du haft sex med mer än tre personer? Ja
15. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej

TJUGO VEM.

1. Vem är din bäste vän? Har flera
2. Vem älskar du? Min familj och mina vänner.
3. Vem hade du senast sex med? K.
4. Vem vill du bli full med? Emma och Kristian. Och så fredrik för han har aldrig upplevt mig full sa han
5. Vem är den bästa artisten? Johnny Cash
6. Vem pratade du senast i telefon med? Jävla fråga. Fortfarande Jenny
7. Vem har du en liten crush på? Jag har en stooor girl crush på Natalie Portman...
8. Vem är snyggast i hela världen? Näst efter mig; Natalie Portman såklart
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Mor och Far
10. Vem är snällast i världen? Hur fan ska jag veta det?
11. Vem är din bästa kompis? Dum fråga
12. Vem vill du prata med? Min farmor.
13. Vem sov du senast med? Jag sover inte med folk.
14. Vem såg du senast full? Ingen aning
16. Vem vet allt om dig? Närmast kommer väl Emma
17. Vem kysste du senast? Ingen aning.
18. Vem Kramade du senast? Betsy eller coffe
19. Vem kan berätta allt för dig? Den som vill.
20. Vem kan du berätta allt för? Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0