Lista nummer 3

Nu ni, nu har jag hittat en lista alltså!

Lovar du att vara ärlig? Always
Du heter: Ingrid Anna Helena Falk
Smeknamn: Ninni, Ninnan och Pinglan. Och Supergirl :)
Låt just nu: Shade of Blue med BRMC
Om du röker: Ibland, när jag är full och dum
Beroende av: Någon form av självgratifikation
Favoritkaraktär(er) i bok: Jane Eyre tror jag
Vem behöver du mest just nu: Emma
Vad tror folk om dig: Att jag är snäll?
Stämmer det: Oftast, men ibland kommer bitchen fram
Vad får du oftast komplimanger för: Utseendemässigt mina bröst. Annars min personlighet
Vad säger du för att imponera på någon: Något som får mig att verka smartare än jag är
Hur imponerar man på dig: Man bryr sig om andra människor
Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Nu jävlar gäller d. 4 mål i 89 minuten. Ja tror på er? :)"
Vilken är din favoritmålning? Den enda jag kan komma på just nu som jag verkligen känner något för är Guernica, men det tar emot att kalla den för favorit med tanke på motivet.
Vart bor du: Stallvägen 13 i Växjö
Trivs du där: Nej
Festar du mycket: Nej, inte längre. Jag jobbar hela tiden.
Vad har du för mobiloperatör: Tele2/Comviq
Är du allergisk mot något: Ja, Morfin, färska tomater och tydligen kaffe.
Nästa mål i ditt liv: Att inte dö i Mexico
Hur svarar du i mobilen: Om det är mor eller far: Hej mams/paps, om det är dolt nummer: Hej det är Ingrid, om det är en kompis: hej babe.
Vem ringde du senast: Min kusin Jenny
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon ville att jag skulle kolla när hennes buss gick och det gjorde jag. 23.32.
Antal sömntimmar i natt: Jag jobbar natt, får inte sova.
Sover du ensam: I vanliga fall, ja.
Tycker du om din pappa: Jag älskar min pappa. Han är den bästa som finns.
Vad är du rädd för: Jag är pinsamt rädd för spöken. Och att inte våga älska någon.
Brukar du komma i tid: Jag brukar vara åtminstone fem minuter för tidig.
När mår du bra: När jag är med personer jag tycker om och när dom mår bra.
När blev du fotad senast: Jag tog kort på mig själv idag på mobilen, annars hemma hos John tror jag.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart såklart.
Vad tycker du om fötter: Inte min favoritkroppsdel om man säger så. Nasty.
Är du smart: Ja det är jag
Är du aktiv i skolan: Sådär
Vem/vilka saknar du just nu: Emma och Kristian. Och min farmor, men henne saknar jag alltid.
Favorit dryck på morgonen: Vatten
Rakar du benen: När jag planerar att ligga.
När brukar du gå och lägga dig: Alldeles för sent. Två?
Är du blyg: Ibland, oftare än man kanske kan tro.
Sysslar du med någon idrott: Inte förutom att träna rodel
Vill du hellre ha mail än brev: Jag får bara räkningar på posten, så ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vill göra det i alla fall.
Har du spytt offentligt: Nä. Hemma hos folk men aldrig ute på stan eller så.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: För att citera shaney-paney "I would pee standing up on every bush I could find"
Använder du stjärnor eller kajal: Kajal.
Vem/vilka betyder mest i ditt liv?: Min familj och mina vänner. Originellt va?
Är du bortskämd: Antagligen. Jag vet att om jag verkligen skulle behöva något skulle jag få det av mina föräldrar. Men jag försöker att inte fråga i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0