Emma del 2

Här kommer andra delen i min följetong om Emma Ragnell, denna underbara tjej som förutom att hon är min klippa även har försett mig med ofantliga mängder polkagrisglass. Idag tänkte jag att det skulle handla om personen som kommer tätt under mig på emmas lista över personer hon älskar mest av allt i världen, nämligen Kristian:

image15


Det här är Kristian. Han är Emmas pojkvän/sambo/fästman/whateveryouwanttocallit. Han är även han placerad väldigt långt upp på min lista över underbara människor. Han är en sådan person som man gillar så fort man träffar honom och som man bara vet är så jävla genomsnäll. Han klarade tex utan tvekan ISPT. För er som inte vet så är det Ingrids Stora PojkvänsTest. Och det är muy importante att klara om jag säger så... Och för er som undrar så innebär det kort och gott att pojkvännen ifråga pratar med mig för att han är intresserad av att lära känna mig och veta vem jag är, inte bara för att scora poäng hos flickvännen... Det händer nämligen oftare än man tror, och då hamnar man inte på min good side om man säger så. Men sån är alltså inte Kristian. Han är nämligen numera min kompis lika mycket som Emma är, inte bara "Emmas pojkvän". Man skulle nästan kunna säga att han är perfekt, jag menar, han älskar Emma, han är en jättebra kompis och han är sjukt trevlig. Han har tröstat mig när jag gråtit och tagit hand om mig när jag varit full. men låt er inte luras, det är trots allt ett litet, litet fel på honom. han hejar på IFK. Men det kan jag leva med ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjena din lilla gurka !!
Hur många följetånger blir det om oss/blåvitt ??!!! :-P
Saknar dig. puss puss

2008-04-05 @ 02:47:18
Postat av: Ingrid

Jag vet inte riktigt babe, tills jag fått slut på bra saker att säga om er och dåliga saker att säga om blåvitt? Haha nä men minst en del till hade jag tänkt. kanske två ;p Fast det är jobbigt att skriva dom för jag saknar er bara mer då! pusspuss

2008-04-05 @ 03:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0