Bortglömt inlägg 3: Sista Skriket

image16


Skulle tro att det här blir sista inlägget för natten, börjar röra lite på sig här på ugglan...

Som alla kanske vet så tycker jag väldigt mycket om musik. Därför tänkte jag ta tillfället i akt och skriva lite om ett band. Just det här bandet heter Sista Skriket och kommer från kungälv. Basisten i bandet heter Victor Lund och honom har jag känt sen jag var två (han kan bla ses 1:08 in i videon). Vi gick hos samma dagmamma och åt haj ihop. Och så bodde vi grannar i fjorton år. Men det är inte bara därför jag lägger upp videon, dom var nominerade till ett Swedish Metal Award (jag röstade såklart) och det är ju inte så konstigt för är ju asgrymma ju!



www.sistaskriket.com - här kan ni kolla in lite mer låtar och sånt.

Nu mina vänner är snart mina 18 timmar in hell slut. Nu blir det inte fler blogginlägg den här gången. Men å andra sidan kanske sju räcker?

Puss

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

låter inte alls som en skön kombination, men det måste göras

2008-04-05 @ 09:00:30
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0