Bortglömt inlägg 1: Gais

Det är lite turbulent här på jobbet, men eftersom jag lovat kommer här det första inlägget som jag i veckan tänkte skriva, men aldrig skrev. I och med att allsvenskan nu ääääääntligen dragit igång efter den otäcka vintern så har jag samlat mina tankar omkring allas vårat älsklingslag här nedan:

För ett tag sedan skrev jag det här. Efter ett par dagar och ett par nedbitna naglar (mina såklart, inte hans) är det nu klart att allas vår Bobbie Friberg da Cruz stannar i GAIS :D Detta är ju inte bara en underbar nyhet för mig, utan också för er eftersom ni härmed får äran att se mig vid liv ett tag till...

När allsvenskan startade hade jag tänkt att ha en liten nedräkning här på bloggen, men det gick ju inte. Det gick inte heller att skriva om det här. Det underbara laget från götet tog nämligen poäng mot förförra årets SM-vinnare elfsborg! Nu kanske ni tänker att det blev oavgjort och därmed bara en poäng, men en poäng är alltid en poäng och är man gaisare så får man vara glad så länge det inte är minus ;)

Något annat som har gjort mig sjukt glad är det här. Allas vår underbara Fredrik Lundgren, som för övrigt var den som kvitterade i ovanstående match, har startat en blogg på Göteborgs-Postens hemsida. Jag som är lika inbiten bloggfantast som jag är gaisare är just nu i sjunde himlen!

image14




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0